skrivet på några dagar.

Nu är mitt huvud snurrit, undrar vad som händer överrallt..
förstår inte jag vill inte förstå.. undra, nej jag får inte tänka så..
allt kommer att gå bra , vi kommer att vara tillsammans igen.
Iaf så har jag nog världens olyckligaste/lyckligaste höst-vinter..

Köpte bil, vi köpte en ponny till .
Sen blev de perfekt på jobb
vad hände mer, fick lägenhet..
Jessica fick Alexander, Camilla och Joakim ska ha barn..
Danilo blev bättre och jobbar på ridskolan.
Allt är solklart! :D men sen har jag
fått lämna en ponny, blev rånad,
har krockat min bil :/ känner mig ensam.
blivit rejällt dissad, fått en jävla massa skit.
..men allt blir bättre.
förhoppningsvis får jag ett bättre liv ..



men vad blev de.. resultatet :/ joo
sämre.
skulle varit en trevlig inflyttningsfest

i fredess, men blev åt helvete.
fucked , i hate my self.
men jag är van..
hoppas inte många läser detta, vill bara att rätt personer läser detta.
kommentera om ni vill...
Tro de eller ej, men en trevligare och roligare snäcka får man leta efter.
Förlåt om jag var full, men tänk att du kom, att du förgyllande min kväll..
Jag älskar dig gumman, tack!
Jag vet att jag kanske inte va den snällaste men jag vet att jag var ärlig om vissa saker..
De gäller alla, jag va full men ärlig..
tyvärr blev de inte som jag ville. men men ...
"har minnesluckor".. score men inte hela tiden.
24/7 .. vrf krocka ja min bil?
jag är en idiot ! helvete alltså !
vad ska mitt liv leda till...

Vill bara bort härifrån riktigt fort..
vet inte vad som händer och sker i mitt liv... :/

ni som orkat läsa hit .. ni kasnke orkar/vill bry er om mig.

men jag vet att jag är konstig,
att jag inte är som alla andra.
mina vänner kommer och går.
undra när de kommer att stabilicera sig med det.
är de när jag accepterar att mina vänner går bakom ryggen på mig?
eller är de när jag slutar att bry mig att ta kontakten med folk..

hmm .. ne nu har förkylningen släppt lite mer,
känenr mig som människa igen.
känns väligt behagligt..
gjorde franskmanikyr idag ..
blev as bra tyckte jag ..
hoppas att de håller ett tag iaf..
så mina naglar kan växa ..

sex- och nykterist.

de får bli ett nyårslöfte.

haha^^ när bryts de? :O

ne nu sk ajag inte uttråka er mer..
ikväll ska de bli skoj.
ikväll ska jag bara njuta.
ikväll ska vi bara umgås och ha roligt
ikväll ska jag spela (har spelat)
ikväll blir de jägers
ikväll blir det hästar
ikväll blir de as roligt

sen btw^^ ja hoppas att de blir som jag vill..
kanske umeå i mellandagarna.
men änsålänge vet jag inte..
vill inte vara kvar här längre.
men är inte ensam om beslutet.
känns som jag vill träffa dig ngt innan,
men men.. sällskap är aldrig fel.

dammsuga & tvätta golv..



Kommentarer
Postat av: Jessica - Alexanders mamma

tack själv gumman. :) jag älskar dig också, ta han dom dig hjärtat. pussupss, <3

2008-12-17 @ 12:14:15
URL: http://piinkbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0