du är mitt liv.

Min morbror är så snäll.
Tack mamma för du har en så snäll bror.
Får tillbaka min dator redan imorgon.
Så bra, jag är en riktig datornörd .

Vad har annars hänt idag.
Jag sitter här ensam och funderar på vad jag egentligen vill.
Snart kommer de hända,
jag vet att jag har vetat det.
men känns inte bra, jag vill inte jag vill ha dig här nu.

Finns där inte någon där ute som vill krama om mig och säga,
"jag finns här för dig".

eller bara förklara att jag har fel.

Vill inte sitta ensam en kväll till,
en fredagkväll till.
Det känns som ett helvete.
vad ska jag göra, jag blir inte positivare för allt.

nej , jag ska tänka framåt.

förlåt för vår vänskap,
jag vet att båda har olika tankar.
men jag är för konstig för att umgås med folk.

Vill till knutstorp på onsdag, någon som vill med kl. 17 ?

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: AlexandersMamma

kom hem och tillbringa fredagarna med mig istället, sitta och glo med en tråkig hemma-mamma, haha. :P PUSSSSS gumman. <3

2009-04-02 @ 23:04:16
URL: http://piinkbaby.blogg.se/
Postat av: JAANA

sv: Haha jasså :P jaja men då vet jag vem det var nu iaf ^^ hoho. Yes vi ses =D

2009-04-05 @ 10:12:05
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0