väänäs

en ledig helg som varit så underbar.
det var längesen sist jag mått så här bra.
idag har jag fått vara med på en underbar ridtur med camilla.
helt underbart, gud va härligt väder.
vet inte hur jag ska beskriva känslan att få vara i stallet.
gårdagen blev inte så mycket gjort.
va på vännäs rf (norrmalm) va hopptävlingar.
kollade på malin och lisa.
hjälpte de lite på framhoppningen med.
vad mer hände. malin kom senare på kvällen,
blev promenad till stallet och sen hyrde vi någn film.

vaknade idag av att jocke ringde och väckte mig.
haha!
hämtade hö hos camillas mamma.
kul att se va jocke gjort där ute med.
vad händer annars ..
fick ett ryck nu ikväll med,
gick ut och sprang 45min.
kändes inte lika långt sm mossarundan.
men va mycket trevligt väder mellan regnskurarna.

ligger och väntar på att kolla på 40days and 40 nigths..
börjar om 30 min.
så ligger lance här som sällskap med mig.
medans katterna dampar lös  på varandra.

imorgn blir det inskolning på kassan på ica.
vad mer händer.
vet jag inte.. måste tvätta med..
se va camilla får gjort imorgn.

ne nu ska jag kolla tv och sociala mig med lilla lance.

godnatt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0