Danilo - i mitt hjärta!

snart är det jul - är det överskattat?
så här att man är i en överålder att man tycker det är löjligt att slösa pemgar bara för att
eller är det något annat
ja jag vet då inte - har ingen julstämning iaf :(
bakade lite julgodis igår
trodde de skulle bli skoj, de va skoj men inte mer.

att prata med dig gör mig glad,
jag har fått en vän för livet
även om du inte läser här så känner jag att du är du!
jag kan verkligen beskriva allt för dig
det känns bra - mitt nya liv.



snart är året slut .
hur har det gått så här fort, jag har minnesluckor
men varför har jag det. - vad hände i våras
jag minns ingenting :S
2 julen utan dig :( saknar dig Danilo <3
Detta vädret hade du gillat, massor med snööö :)

snart kommer julklappen som ska följa med mig föralltid
C D B L

GODJUL!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad har du nu på gång för juleklapp?

2010-12-23 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0