fruktansvärt roligt att leva !







Vad ska man säga - skriva - förklara

Jag önskar att livet vore som nu



Tiden har gått så fort - jag åker på besök hem
tur David tar hand om lägenheten (tack bror!)
Peppe tar hand om mina fyrbenta, Bill&Bull.
Maria tar hand om min stora fyrbenta vän :)

vem tar hand om mig
- tur jag kommer hem och får träffa Mamma&Pappa -




alla påstår att det är kallt i Skåne
idag har vi haft skåne kylan
-23 & lite vind.
vilket kan jämföras med
-5 & blåst
KALLLLT :/


Nu är våren välkommen - ingen skoter längre
så finns ingenanledning till att ha snö
förutom att det är riktigt MYSIGT!



Jag kan bara säga att spänningen i mitt liv just nu
är inte som den bör vara, men
helt klart ångrar jag ingenting.
mer än att jag inte gör något dumt
<3


FRÅN EN MED JULLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0