livet förändras drastiskt ...

här var då inte uppdaterat på ett tag ..

vad ska jag börja med - livet är underbart :D
eller är det de, vaknar ena morgonen pigg & andra trött.

blev ju med häst i måndess :)
Hela historian kort så är de Payment, Camillas häst jag har på foder.
Tycker att de är sååå roligt att rida igen'
men de ä ju så kalllt ute hade minus 23 när jag skrittade i måndess
men de kändes inte så kallt för jag njöt av att sitta på hästryggen igen.
så de kommer väl att bli att man tillbringar de timmarna på dygnet där.

de va hästprat :)

bloggen har ju varit "död" ett tag..

vad har hänt i mitt liv...
ja den obligatoriska skolan är slut, har bara ett projektarbete kvar
som jag håller på med nu, snart klart ..
bara lite som kvar som ska sammanställas.

Kan ju bara konstatera att jag hade en super helg,
blev jobb och träffa ny underbara vänner.
Kul att hitta nytt folk att umgås med. :D

Så vad händer denna helgen?

Påtal om att jag skrev att jag vaknar vissa mornar trött

Idag tog jag igen det, vaknade kl 11:30 :)
så tror att jag gjort bort min tötthet.
var iof nere på gymmet igårkväll och sprang/gick i 30min
kände mig duktig. - vet inte om jag va så egagerad att vara där.
men alltid taggad när man ska göra ngt och att man vet att man gjort ngt bra sen.

varför är man avundsjuk på andra - blir mitt liv bättre om jag försöker få de som de andra?

det är roligt att få läsa allt på Facebook, men va fan jag lever i verkligenheten med.
man kan prata med mig - eller bits jag ? hahaa.
vet inte känner att jag borde vara nöjd med mitt liv -iaf tills jag vet vad jag vill göra igen.

MASSSSSSOR ME KRAMAR TILL CAMILLA - SAKNAR DIG ! <3
TACK FÖR ATT DU FINNS NÄR JAG BEHÖVER PRATA
SOM DU SA - PROMENAD SKULLE INTE KÄNNAS FEL.... / ELIN

Kommentarer
Postat av: camilla

tack själv elin :)

du ställer ju upp massor för mig med på alla sätt å vis..!

2010-12-03 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0