ogillar att man måste planera utifrån andras liv...

Jag kom fram till Skåne.
En toppen helg blev det - kunde inte avslutat på ett bättre sätt.

Spänning är de bästa som finns - eller.
Att försöka dölja vad man vill är svårt,
jag vill mer - men är det förbjudet?
Känslorna kommer ta ut sin rätt, men...
rätt val - fel val - kommer skadad vara skedd då?
alltid trevligt att bemöta någon man vill hålla om.
Någon som litar på en - och vill vara ens vän.
Jag ser upp till dig - hatar de hvete men:et.
Du lever lycklig som du är nu! :)

Bill&Bull är saknade
en underbarkväll som fick mig att minnas tillbaka.
vi har altid så roligt - jag saknar dig !
vi säger aldrig hejdå, utan ses igen :)



GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0