Hela sommaren har gått..

Känns som sorgligt på ett sätt samtidigt vet jag att jag har haft en kanonbra sommar. Jag har verkligen fått njuta av varje vecka. Och det har varit så skönt.

Det har hänt massor sedan jag skrivit blogginlägg sist. Blev less på appen på telefonen då den bara radera inläggen automatiskt. Men jag testar och ska uppdatera lite flitigare nu.
Bloggen är ändå bloggen, Facebook vill man inte skriva allt på.

Jag vill ha ett jobb, jobbar två dagar i veckan som ridinstruktör men vill göra mer. Känns trist att bara vara hemma och vänta på att bli inringd på jobb.

Kommer ställas framöver inför kommande val, har lite beslutsångest och tankarna åker runt det. Allt och lite till blir väl avgörande hur det blir.

Njuter lite av att använda mina utemöbler på altan innan vintern kommer... Inga varma +18 men så skönt emellanåt när solen tittar fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0